25 Kasım 2010 Perşembe

Behzat Ç. Bir Ankara Polisiyesi

Şİmdi yazacaklarım tabi ki dizinin reklamını yapmak değil, umarım herkes izlemez ama dizi ayınlanmaya devam eder, zira Arka Sokaklar gibi maymuna dönmesinden endişe ediyorum. Benim ertesi günü bilmem ne vizesi olan bir öğrenci olarak burada şimdi bunu yazıyor olmamın nedeni, dizi ile aramda kendi çapımda bir bağ olduğunu hissetmem ya da gerçekten öyle bir bağ olduğu gerçeği... Ve bu kadar gereksiz bir cümle kuruyo olmam da ayrı bir konu.

Behzat Ç. Bir Ankara Polisiyesi, bir bölümünü tesadüfen izlediğim ve sonrasında bütün bölümlerien baştan izleyerek dün dokuzuncu bölümünü izlediğim ve tam anlamı ile hayranı olduğum bir dizi. Tabi ki dizi çok saçma bulanlar da olabilir ama liseden beri başından itibaren izledğim ender dizilerden biri olma özelliği göstermekte.

Karakter analizinden yola çıkmyacağım tabi bunu yapmayı, olur da ne imiş la bu eşkinin dilinden düşürmediği dizi diye izlemeyi düşünen sizlere bırakıyorum. Benim asıl üstünde durmak istediğim bu dizinin fragmanında geçen konuşma, hatta bir yerden bulup paylaşacağım sizinle aklıma geldi anında...

En hoşuma giden sözü buradan çıkıyor, "hep sorular sordular cevaplarını merak etmediler", "iyi misin dediler bir kere bile gerçekten nasılsın demeden"

Ve yine bir Behzat Ç. alıntısı ile bitirmek istiyorum;


"...iyiler ilk görüşte tanınmaz."

http://www.startv.com.tr/webtv/iyiler-ilk-goruste-taninmaz-1869.html?WebTVKategoriID=50

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder