16 Aralık 2010 Perşembe

Ben bir başlık bulayım şu yazıya

Daha önce başlık koyup sonrasında yazıya başlardım ama bugün değişikilk yapayım dedim an itibari ile. Okula gitmemenin ikamesi olarak önüm iki bilgisayar açık, birinde FM diğerinde blog, karşımda açık LiG TV öyle duruoyrum. Ekmek, peynir, soğan ve zeytin dörtlemesinden sonra açılan maden suyu ile yumrutaları büyütmeye devam ediyorum salonun bir kenarında.

Evet öyle seçenekler arasında sadece bu muhteşem dörtlüyü tercih etmemin sebebi muhtemelen üşengeçlik ile açıklanabilir ama dünuzun bir aradan sonra giriştiğim meyve soyma işleminden sonra- ki bunu annem için yaptım , kendim bir dilim almadım içinden- böyle bir üşengeçlikten bahsetmek mantıklı gelmezdi. Zira elmayı kabuk tek parça kalacak şekilde soymak gibi bir başarıya imza attım, hem de ince keserek. Ve tabi ki portakal da dilimlenerek anneye servis edildi.

Annem kendine yok mu deyince, doğal olarak "sen yaparsan ikimzide yeriz, ben yaparsam sadece sen yersin" şeklinde bir cevap ile kendisini güüldürdümdiye düşüüyorum. Zaten evin içinde en iyi onunla anlaşıyorum, evde sadece üç kişi olduğumuzu belirtmek istiyorum bu arada.

Haşmet Babaoğlu'lu adını önemsemediğim spor programı biterekene saat de yelkovanını üçten ileri götürmekte. Ev, en azından benim malak gibi yayıldığım kısım sebepsiz bir soğuk içerisinde. Bu arada Haşmet'ciğimin programı bitmemiş, reklama girmiş. İlgilenenlere duyurulur.

Ben ne diyecektim, bunları anlatmak için girmedim bloga. Arkadaşın blogunu okuduktan sonra öyle benim de yazasım geldi, verdiği ilhamdan ötürü kendisine teşekkürlerimi sunuyorum efendim.

He ben niye yazıyotdum aklıma geldi, finaller başlayacak iki ya da üç hafta sonra, vizeler bitmiş iki ya da üç hafta oluyor, yedi dersin üçünün notları halla belli olmadı. Olanları da aşağıya sıralayalım içimden geldi.

Managerial Accounting- 90
Turkish Economy- 30
History of Economic Thought-- 68
Economics Growth - 61

En aktif olduğum iki dersten birinden 30 diğerinden 68 almış olmak biraz içimi burktu ama 50'den devşirme 90 için hislerimi anlatmakta zorlanıyorum. Geriye kalan üç dersimin notlarını da merakla ve bir o kadar da sinirle beklemekteyim. Ulan hocalar!! Notları söyleyin ki daha sşzşn derslere çalışmak için gerekli motivasyonu sağlamaya çalışıcam. Her ne kadar sınavlardan bir gün önce, çok ufak bir ihtimal iki gün önce çalışan bir insan olarak o çalışmaların motivasyonu için çok daha uzun bir süre gerekiyor bendenize.

Bu yazı burada bitsin, ben şimdi bir başlık bulayım bu yazıya hatta buldum..

"ben bir başlık bulayım şu yazıya"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder