26 Aralık 2010 Pazar

Mim! li bir yılsonu yazısı...

Bu nedir diye bir beş dakika bakanayım dedim google ansiklopedisi! ne. Karşımda ntvspor açık öğleden sonra 4te kalkmanın getirdiği spor programlarından uzak kalmayı telafi etmeye çalışıyorum. Sevgili ve Tosun'la gidilen sinema sonrasında ki bu bizim sevgili ile gittiğimiz üçüncü bilemedin dördüncü sinema olabilir(2009 Temmuzdan beri beraberiz, ilginç.)

Neyse konumuz bu değil. An itibari ile rastlaştığım Okanlı Disko Kralı da değil, zira unutmuşum ben o programı. Pek hazlanmasam da kendisine karşı programında bazı bazı kaliteli konular işleyebiliyor zeki ve bir o kadar da küstah beyfendi... Ama konumuz bu da değil..

Konumuz, belki ilk defa olmayan ama benim daha yeni farkettiğim bu mim olayı ile ilgili bir yazı yazmam. Tabi benim de mimleyecek birilerim var mı bilmiyorum. Yani var da benim takip ettiklerim de beni takip ediyorlar mı emin değilim. Bu son cümlede FirstE konu dışıdır, alınma lütfen :)

Şimci efendim hangi sorulara cevap vermem gerekiyor sıradan başlayalım:

*Yeni yıla nasıl ve kimlerle girmek istiyorsunuz ?

Yeni yıla gönül ister ki sevişerek girelim ama sıkıntı olacakmış gibi geliyor ne de olsa nasıl girersen öyle gider(sırıtan kelle), ama yapacak bir şey yok bu konuda. Anne ve babadan ayrı yılbaşıları kutlamaya başlayalı ne kadar oldu bilmiyorum ama yüksek ihtimalle üç ya da dört kez son altı yılda beraber kutladık. Nedendir bilinmez ama insan büyüdükçe daha böyle bir ailden uzaklaşma moduna giriyor, hayırlısı. Yılbaşına muhtemelen sevgilinin evinde ve arkadaşlarımızadn bazıları ile gireceğiz. Şu an için kesin 5 belki 7 kişi olma ihtimalimiz var ama uğramak isteyen olursa kapımız açık olacaktır diye düşünüyoruz, zira hazırlıklarımız 10 kişilik olacak. Her türlü tabu, monopoly, tombala, duruma göre batak ve okey şeklinde zevkli geçecek diye hesaplıyoruz. Fazla miktarlı bira tüketimi ve ilk defa içeceğim tekila geceye ziyansız bir hareket katar diye düşünüyoruz. Tabi mu yazdıklarımın 3 kişi haricinde hepsi planda olması da ayrı konu. Neyse sıradaki sorumuzu alalım


*Yeni yıldan beklentileriniz nelerdir ?

Valla profilimde yazdığım gibi beklenti yok hayal kırıklığı yok lakin haziran sonunda okulumu bitirmiş, eylüle kadar bir işe girmiş ve yüksek lisansta kafamdaki bölümlerden biri üstüne okuyor olmak istiyorum. Onun dışında araba kullanmayı artık öğrenmek iyi olacak zira, daha şikayet etmiyor olsalar da her seferinde yamanmak bazı bazı rahatsız ediyor beni de. Yani ben de kullanabilirim herhalde bilmiyorum, o kadar da zeki olmak gerekmiyor değil mi?


*Yeni yıl sence ne demek ?

Valla bu soru biraz değişik. Diğer günlerden pek bir anlamı yok aslında, ne de olsa içmek için bahane bulan biri değilim. Sırf bu yüzden bile gerekli alkol tüketimini yapabiliyorum lakin insan yeni yıla girerken eski yılı unutmak için olsa gerek sıçana kadar içiyor, yani yoksa başka mantıklı bir açıklama gelmiyor aklıma. Neden bokunu çıkartana kadar içersin ki? Neyse bunu benimde cevaplamam zor biraz ama olsun. Bunlardan başka insanların alışveriş merkezlerine akın edip yıkana kadar doluşmasına da anlam getiremiyorum, hayır yani bizim her hafta gerçekleşen geleneksel sinema günümüze tecavüz ediyorlar gereksiz kalabalık yüzünden.

Ve madem bir anlam yüklemek gerekiyor, aslında bunu başka bir başlık altında yazmayı düşünüyordum ama bu yazı içerisine yedireyim bu sefer. 2 sene önce bir yılbaşı akşamı kendisini anmıştım blogda yine.

Dedeim vefatının 10. yıldönüm olacak bu yılbaşı. Tam on sene önce 1 ocak günü sabah vefat haberini aldığımızda o an ki aklımla bir açıklama getirememiş olsam da şimdi düşününce daha geyik! düşünebiliyorum. Hayatta olsaydı herhalde o da benimgibi yapardı. Son hediyesini verdi mi desem ne desem bilemiyorum ama her yeni yıla bu şekilde giriliyor son 10 yıldır. Dedemin ruhu için bir tek atmak onu onurlandıracaktır diye düşünüyorum, zira rahmetli de severdi rakıyı...


*Yeni yılda ne olursa çok mutlu olursun ?

Parası iyi bir şirkette işe başlarsam... Üniversite de hoca olmanın ilk adımlarını atabilirsem... Spor yönetimi okuyup bir kulüpte işe başlarsam... Bir yarışma programına katılıp ya da bir şans oyunu oynayıp şöyle işimizi görecek bir para kazanabilirsem... Bunlardan biri olursa çok mutlu olacağıma eminim. Tabi sağlık olması ön koşul...


*Yeni yıla dair mesajın nedir ?

Nesem bilemedim, öyle kendimi sosyal mesajlar yağdıracak biri olarak göremiyorum. Ama fazla kasıntı olmayın, insanları küçümsemeyin, kitap okuyun, alkolü fazla kaçırmayın, sevgililer kavga etmeyin ve birbirinizi kırmayın, terli terli soğuk su içmeyin, soğukta kıçınızı üşütmeyin..

Bir de çok beklenti içerisine girip daha sonra hayal kırıklığı yaşamayın, sonra üzülüyorum ben de... Seviyorum la hepinizi, kıyaman...

4 yorum:

  1. bende yamanmaktan sıkıldım yeğen artık, ama ben araba alma işini bu sene içinde gerçekleştiremem gibi. Yoksa ehliyet tamam, birde yolda ileri gitmek yerine geri gitmemeyi başarırsam tam super olcak

    YanıtlaSil
  2. :) olur olur o da olur, inanırsak olur bence... :)

    YanıtlaSil
  3. Yeni yılda ne diliyorsan seninle olsun ! :) Keşke ben de üşenmeyip yazabilsem şu mim'i o kadar kişi mimledi ki :D

    YanıtlaSil
  4. :) bak ben mimlemedim seni ziyan olmayasın diye :) zaten FirstE olmasa anlamıcaktım ne olduğunu gece gece yeni şeyler öğrendik..

    YanıtlaSil