4 Ağustos 2010 Çarşamba

Akr(b)aba

3. tekillerin aile içi ilişkilerini genel olarak bilememekle beraber, yakınımdaki birkaç kişiden yola çıkarak söyleyebilirim ki, yoğun bir akra bağında sahip olmanın götürüsü avantajlarından daha çok olmaya başladı.

Ben bu kadar çıkarcı, her şeyi kendine yontan ve kendilerini fasulye gibi nimetten sayan insanı bir arada görmedim. Neresinden koparsak da yolumuzu bulsak diye akbabalardan farkı kalmadı onların, sıcak bir öğle vakti tepemizde uçuşuyorlar tadında...

Özeniyorum bazı bazı millet kuzeni ile içmelerde, yurt dışı tatillerde vs... Benim oturup misafirliğe gidebilecek bir kuzenim var; onun da çenesini çekmek zorunda kalmak insanı yoruyor kimi zaman. O kadar geniş bir toplulukta, kafana göre birini bulamamanın sıkntısı gerçekten çok fazla, bunun tanımını yapmak biraz zor. Tecrübe edilerek anlaşılan şeylerden, ve tavsiye etmiyoruz...

Öyle yani okuyucu; sen şimdi ne diyor bu düdük makarnası filan diyorsundur ama ben de vakit geçirip, çok da güzel anlaşıp kanka kıvamında edinebileceğim kuzenler filan istiyorum. Böyle çakal akrabalardan bıktım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder