19 Ağustos 2010 Perşembe

Süper Ligde Gezici Reklam Panolarına Veda... mı?

50li yıllardan günümüze ulaşan yeşil sahalarda forma üzerine reklam alma modası bu sene süper ligimizde sekteye uğradı. Turkcell'in sponsorluklarını çekmesi üzerine dımdızlar kalan özellikle Anadolu kulüplerinin forması ayrı bir çekici olmaya başladı bu arada.

Üç büyüklerin tam anlamıyla reklam panosu olarak yer aldığı süper ligimizde böyle boş formları görmek bi yandan insanı mutlu ederken diyer yandan haksız rekabet sorunsalını da beraberinde getiriyor. Önü, arkası, sağı, solu reklam içinde takım formaları görsel açıdan ne kadar tatsız olduğunu bir bilseler.

Bu sene şu ana kadar görünen tablo o ki; Birkaç büyük kulüp hariç, sadece 5 ya da 6 takımda forma önü sponsoru var... Onlar da tadımlık...

Dilek o ki şu gereksiz ama duygusal forma sponsorlukları daha bir disiplinli ve ciddi bir şekilde yürütülür. Bazı kulüplerin 3er tane varken, bu sene doğrudan Şampiyonlar ligine gidip Avrupa arenasına çıkacak Bursaspor'un hiç olmaması da az biraz komik ironik...

Bu son yayın ihalesinden sonra takımların alacakları paralar ikiye katlandığında ve en kötü takımın bile hatrı sayılır bir gelire sahip olacağına göre... Şu sponsporluklardan kurtulunsa ne de güzel olacak... En azından gerçekten iyi paralar olmadığı sürece bilboardlara benzeyen formalar istemiyoruz!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder